nuffnang add

Tuesday 7 February 2012

Malam yang sunyi

Malam nie sunyi sangat.... Aku pun baru jer sampai rumah dari Alor setar.... waktu perjalanan tadi ada la aku ternampak kemalangan jalan raya dekat kubang pasu kedah. Motor langar motor.... emmm... aku tengok teruk la juga... aku berdoa agar semuanya selamat... ( Kepada mat - mat rempit tue pandu la dengan berhemat ). Boring gak mlm nie.... nak tidur pun mata tak ngantuk lagi... jadi godek-godek la dulu blog baru aku nie.... Besok nak bangun awal plak nak tengok Paklang aku balik dari laut... Nelayan la katakan... ingat kalau rezeki dia lebih sikit nak juga aku minta ikan kembong 2,3 kilo buat lauk makan.... Besok juga nak buat wiring tiang lampu pagar dekat rumah alor setar... KG. Suka menanti.... Balik tadi ada la bau durian... tengak-tengak Ayah aku beli durian....wow sedapnya... esok pagi makan pulut durian la gamaknya.....best....

No comments:

Post a Comment