nuffnang add

Sunday 11 March 2012

MOTOR OH MOTOR



 Baru jer 2 tahun umur motor aku nie... dah jdi macam macam....Harga dah la mahal jenama pun YAMAHA LC 135 cc tapi tak bermutu langsung daaaaa..... Beli cash plak tue...  2 tahun enjin dah leaking dah.... emm.... nasib baik aku ada orang pro punya.... aha... nie la budak-budak traning kat kilang aku nie... antar kat depa jer... siap... terbaik la....


 
 Ini la semangat Arip dan Zul bukak enjin motor aku.... depa kata dah gian dah tak buka enjin motor.. so aku kasi la depa repair motor aku nie.. terbaik...



 Hari tue aku bukak la body motor LC aku nie...konon-konon nak tukar gesket blok motor aku nie... dah bocor... lepas buka tengok enjin terus pening... apa lagi terus serahkan pada yang pakar...



Ini Pakar no. 2... Nama dia Mr. Zul..... umur baru 20 thn tue... single lagi... Terbaikla bro Zul...


Yang dok posing nie plak Pakar no. 1 la... dalam kejohanan bukak dan tutuk enjin di... kalau jepun tengok motor dia nie.. gerenti jepun pun nak belajar kat dia nie... Nama dia Mr. Arip... umur pun 20 tahum... single lagi la gak..... Terbaik la Arip...

 Apa bikin tue der....




Aku pun heran la.... motor tue YAMAHA LC 135 cc patutnya cc mesti la 135 kan? tapi aku bawa top speed boleh cecah dalam 120-130 kmj jer.... Apa la....

No comments:

Post a Comment